Firma Fieldstat oferuje pełen wachlarz metodologii badawczych, począwszy od prostych statystyk, kończywszy na analizach pogłębionych.
Testy konceptów
Analiza konkurencji
Badania sensoryczne
Insighty konsumenckie
Pre test i post test
Badania UX
Sondaże wyborcze
Testy reklam
Testy cen
Kanały dystrybucji
Badania satysfakcji klientów
Badania NPS
Badania analizy rynku
Neuromarketing
Badania segmentacyjne
Wywiady eksperckie
Badania CLT
Shop along
Market access
Badania Ad hoc
Badania panelowe
Trendy konsumenckie
Badania omnibusowe
Pomiar oglądalności
Badania trackingowe
Badania wizerunkowe
Prognozowanie gospodarcze
Wieloletnie doświadczenie badawcze oraz setki zrealizowanych projektów pozwalających prżeprowadzić naszych klientów przez proces badawczy dostosowany do indywidualnych potrzeb w danej branży