Badania rynku w biznesie

Mapa Polski
badania rynku w biznesie

Czym są badania rynku?

Badanie rynku jest pierwszym krokiem do przekształcenia pomysłu na produkt lub usługę w biznes akceptowalny przez rynek. Firmy, które wiedzą, jak i kiedy korzystać z rozbudowanych narzędzi badawczych, mają cenną przewagę konkurencyjną nad konkurencją w świadomości klientów. Wiedza o potrzebach klientów jest strategicznym wymaganiem, ponieważ codzienne potrzeby klientów zmieniają się wraz ze wzrostem rynków, nowymi technologiami i zmieniającymi się modelami biznesowymi. Phillips, Netflix i Amazon są przykładami firm, które rozwinęły się, ponieważ lepiej rozumieją potrzeby klientów niż ich konkurenci. Lepiej zrozumienie potrzeb klientów jest kluczem do organicznego wzrostu.

Wyślij zapytanie ofertowe

Badania rynku w biznesie

Badania rynku pozwolą Ci uzyskać ważne informacje o preferencjach i zachowaniach konsumentów, a także o konkurencji i rynku. Dzięki tym informacjom możesz lepiej dostosować swoją ofertę do potrzeb swoich klientów, a także ulepszać swoje produkty i usługi.

Zogniskowane wywiady grupowe są jedną z metod jakościowych, które można łączyć z metodami ilościowymi, aby uzyskać wszechstronną i dokładną wiedzę o rynku oraz zachowaniach konsumentów.

Rodzaje badań

Istnieją różne rodzaje badań rynku, w tym badania ilościowe, badania jakościowe, analiza danych zastanych i badania pierwotne. Badania ilościowe dostarczają wartości liczbowe, które po prostu można zliczać, są to twarde dane, które można poddawać obróbce statystycznej. Badania jakościowe pozwalają bardziej zrozumieć klienta i zagłębić się w analizę konkretnych przypadków. Analiza danych zastanych polega na analizie danych, które zostały już zebrane przez inne źródła. Badania pierwotne są przeprowadzane w celu zebrania danych specjalnie dla konkretnego celu.

Badania Rynku

Skontaktuj się w celu ustalenia szczegółów dot. Twojego projektu

zlecenie prognozy gospodarczej w Fieldstat

CAWI i CATI najwyższej jakości

Aby przeprowadzić badania rynku, warto skorzystać z usług międzynarodowej agencji badawczej Fieldstat, która specjalizuje się w realizacji badań CAWI i CATI. Metoda CAWI pozwala na pozyskanie informacji od konsumentów, którzy korzystają z Internetu, natomiast metoda CATI umożliwia pozyskanie informacji od osób, które nie korzystają z Internetu.

badania gospodarcze

Jakie są zalety badań marketingowych?

Największymi zaletami realizacji badań marketingowych są: niski koszt w porównaniu z innymi metodami badawczymi, nie ma możliwości pomyłek czy zniekształceń wyniku ze strony badacza, respondent może korzystać z różnych dokumentów, duża szybkość przeprowadzenia wywiadu, marki rosną szybciej i generują większe zyski, dokładne poznanie potrzeb klientów a przede wszystkim znalezienie szans i zagrożeń dla badanego biznesu.

Badania Marketingowe w Fieldstat

Międzynarodowa agencja badawcza Fieldstat oferuje profesjonalne i skuteczne badania marketingowe, które pozwolą Ci lepiej poznać swoją grupę docelową i dostosować swoją ofertę do jej potrzeb. Agencja dysponuje wysoko wykwalifikowaną kadrą i najlepszymi narzędziami badawczymi, dzięki czemu może zapewnić Ci niezbędne informacje, aby pomóc Ci osiągnąć sukces w biznesie. Segmentacja klientów pozwala na dokładniejsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań różnych grup, co jest kluczowe przy tworzeniu produktów i usług dostosowanych do ich wymagań.

Nie czekaj – już dziś skorzystaj z usług międzynarodowej agencji badawczej Fieldstat i rozpocznij swoją podróż do sukcesu w biznesie! Zrealizuj swoje badania marketingowe z wykorzystaniem CAWI i CATI i pozwól swojemu biznesowi rosnąć i rozwijać się.

Wnioski i rekomendacje

Wnioski z analizy danych mogą dostarczyć informacji o liczbie konkurentów i ich ofercie. Analiza danych może pomóc w identyfikacji nisz na rynku. Stałe monitorowanie zmian na rynku jest ważne. Badanie rynku to podstawa dla każdej firmy, niezależnie od tego, czy oferuje produkty czy usługi. 91% firm korzystających z danych z badań rynkowych twierdzi, że zwiększyło to ich sprzedaż. Badanie rynku to źródło cennych informacji, dzięki którym można zrozumieć potrzeby i preferencje klientów, określić cele i strategię marketingową oraz zwiększyć sprzedaż i zyski.

Ścieżka współpracy

Tak możesz z nami współpracować
1
RFQ
Skontaktuj się z Nami telefonicznie lub mailowo, w dalszych krokach poprowadzimy Cię przez proces realizacji.
arrow
2
Fieldwork
Zbudujemy metodologię badawczą dopasowaną do projektu, zrealizujemy badanie oraz zajmiemy się analizą.
arrow
3
Statistics
Otrzymasz obszerny raport z przeprowadzonego badania rozwiązujący Twój problem metodologiczny.

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy profesjonalną firmą oferującą wszelkiego rodzaju badania rynku. Nasi eksperci są gotowi do udzielenia Ci wszelkich informacji, abyś mógł dokonać świadomych i korzystnych decyzji. Zadzwoń do nas lub napisz maila, a my chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Skontaktuj się z Fieldstat już dziś i ciesz się z korzyści wynikających z wykonania profesjonalnych badań rynku.

badania marketingowe