Społeczności internetowe

Mapa Polski
pexels-the-coach-space-2977565

Definicja

Są to specyficzne grupy docelowe uczestników, zgromadzone na jednej internetowej platformie. Taka społeczność, powołana na okres od tygodnia do kilkunastu a nawet kilkudziesięciu miesięcy, spełnia różne cele badawcze zarówno na poziomie strategicznym jak i operacyjnym. Respondenci zarejestrowani biorą udział w różnych formach badań rynku począwszy od ilościowych a ukończywszy na jakościowych.

Kontakt

Zastosowanie społeczności internetowych

Badania online community pomagają firmom w zrozumieniu swojego rynku, lepiej poznać swoich konsumentów i mieć szerszy wgląd w ich preferencje. Badania online community pozwalają firmom na dostarczenie skutecznych i spersonalizowanych usług, które spełniają oczekiwania swoich konsumentów. Badania online community są przydatne do wielu celów. Pomagają firmom określić i lepiej zrozumieć swoje rynki docelowe, zweryfikować zakres produktów i usług, zbadać preferencje użytkowników i potrzeby, przeprowadzić badania nastroju i poziomu zadowolenia klientów. Badania online community mogą również pomóc firmom ocenić markę i skuteczność jej kampanii reklamowych, określić i porównać wyniki wydajności produktów i usług, monitorować i analizować wpływ wpisów w mediach społecznościowych, a także wykorzystywać dane do tworzenia inteligentnych raportów. Firmy korzystają z badań online community, aby zwiększyć zaufanie do marki i zbudować silne relacje z konsumentami, którzy są w stanie wpłynąć na cały rynek. Dzięki badaniom online społeczności firmy mogą skutecznie i szybko reagować na potrzeby i preferencje swoich konsumentów. Badania online społeczności pomagają firmom wypracować skuteczne strategie marketingowe i przeprowadzać skuteczne kampanie reklamowe. Badania online community są jednym z najskuteczniejszych narzędzi służących do zbierania danych i informacji na temat potrzeb i preferencji konsumentów. Mogą być wykorzystywane do wielu celów, wliczając w to określenie grupy docelowej, określenie i lepsze zrozumienie rynku, określenie i przetestowanie nowych produktów i usług, a także monitorowanie wpływu wpisów w mediach społecznościowych. Wszystkie te czynniki powodują, że badania online community są niezbędnym elementem każdej skutecznej strategii marketingowej.

pexels-fauxels-3184328 (1)

Jeśli chcesz wiedzieć, co myślą o Twojej marce i produktach klienci oraz konsumenci, powinieneś zaufać profesjonalistom. Profesjonaliści z branży badań rynku i społeczności internetowych posiadają wiedzę i doświadczenie, które są niezbędne do skutecznego zrozumienia i zaangażowania konsumentów. Ich działania mogą zapewnić Ci najlepsze wyniki i znacząco przyczynić się do sukcesu Twojej marki. Wybierz profesjonalistów i ciesz się zdobytymi wynikami.

Metody oraz elementy tworzące społeczność

Wyróżniamy dwie metody; metody jakościowe – metody badawcze, w których nie określa się parametrów liczbowych charakteryzujących badane zjawisko lub obiekt badań oraz metody ilościowe – metody badawcze , w których określa się parametry liczbowe, charakteryzujące badane zjawisko lub obiekt badań. Społeczność Badawcza tworzą: Platforma Respondenci Community Manager i moderator. Społeczności internetowe charakteryzują się wieloma zaletami: Przyspieszają realizację procesów badawczych. Umożliwiają szybsza konsumpcje wyników. Dają szanse na pogłębienie uzyskanych informacji w kierunku wymaganym przez zamawiającego badanie. Dostęp do wypowiedzi uczestników w czasie rzeczywistym w trakcie trwania projektu daje możliwość uzyskania odpowiedzi nawet bez konieczności oczekiwania na raport badawczy podsumowujący proces. Dają managerom możliwość zobaczenia bez konieczności wstawania zza biurka, zarówno na komputerze jak i na urządzeniach mobilnych , świata konsumentów. ułatwiają wyższej kadrze zarządzającej dostęp do konsumentów za pomocą zautomatyzowanych mechanizmów, powiadomień.

pexels-tim-douglas-6567420

Dzięki swej elastyczności i zmienności, społeczności badawcze online, mogą być wsparciem przy identyfikowaniu  i rozwiązaniu problemów biznesowych i marketingowych w każdej gałęzi gospodarczej oraz społecznej. Serdecznie zapraszamy do składania zapytań ofertowych na realizację badań społeczności badawczych online z pomocą doświadczonej firmy realizującej badania społeczne oraz marketingowe Fieldstat.

Społeczności online w Fieldstat

Agencja badawcza Fieldstat  w profesjonalny sposób zajmuje się jakościowymi i ilościowymi  metodami badawczymi online społeczności. Posiadamy swoja platformę  w ten sposób nasi klienci, konsumenci czy inni członkowie badan mogą brać udział w badaniu pod kątem określonych kryteriów. Posiadamy szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania grupami użytkowników w różnych społecznościach internetowych. Znamy skuteczne metody komunikacji i angażowania użytkowników, dzięki którym nasze badania są wiarygodne i wysoce wiarygodne. Z naszych usług korzystają firmy, które chcą lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów i potencjalnych klientów. Wspieramy również naszych klientów w tworzeniu strategii, które wykorzystują wyniki naszych badań. Jesteśmy w stanie zapewnić najwyższą jakość naszych usług przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Nasze doświadczenie i profesjonalizm sprawiają, że klienci są zadowoleni z naszych usług. Jeśli szukasz profesjonalnego, wiarygodnego i skutecznego partnera do badań społeczności internetowych, zaufaj Fieldstat.

Skorzystaj z naszych usług

Wieloletnie doświadczenie badawcze oraz setki zrealizowanych projektów pozwalających prżeprowadzić naszych klientów przez proces badawczy dostosowany do indywidualnych potrzeb w danej branży

AdobeStock_219286958_Preview 1