Badania ad-hoc to niezobowiązujące, specjalistyczne badania rynku, które pozwalają na szybkie pozyskanie informacji na określony temat. Są one elastyczne i dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta, pozwalając na szybką reakcję na zmieniające się potrzeby rynku.
Badania ad-hoc mają szerokie zastosowanie w różnych branżach i mogą być przeprowadzane w celu pozyskania informacji na różne tematy. Mogą być stosowane do:pozyskiwania informacji o preferencjach konsumentów, ich potrzebach oraz opiniach na temat produktów lub usług,poznania opinii na temat reklam, kampanii marketingowych, czy też testowanie nowych koncepcji reklamowych,pozyskiwania informacji o rynku, konkurencji oraz tendencjach rynkowych,pozyskiwania informacji o pracownikach i ich opiniach na temat firmy, kultury organizacyjnej czy też zadowolenia z pracy,pozyskiwania informacji o działalności konkurencji, ich strategiach, produktach i usługach. Badania ad-hoc pozwalają na szybkie i elastyczne pozyskanie informacji, które są niezbędne do podejmowania strategicznych decyzji biznesowych. Między innymi dlatego warto je wybrać podczas realizacji projektu badawczego. Skontaktuj się z nami w celu weryfikacji sposobu realizacji oraz konsultacji w zakresie wycenianego projektu.